wtorek, 7 lutego 2012

I paint my face with tear drops.

Mam poczucie winy ...
No słuchajcie no , może nie bd to ciekawa historia , ale jednak proszę o rady ...
Belick , miał swoja dziewczynę , kochał ją i w ogóle , jednakże zrywali już kilka razy .Ja pomimo wszystkiego nie potrafię o nim zapomnieć . Wróciłam niedawno z ferii , i co się okazało nie są już razem tak na serio .
Okazało się , że to moja wina , tzn Ona tak sądzi , On nie. I , że przeze mnie ta cała akcja ...
Ale znajÄ…c życie za niedÅ‚ugo bÄ™dÄ… razem . Ja nie wiem co poradzić co mam zrobić ? Olać go , czy teraz siÄ™ o niego starać . ? Tylko czy mam jakieÅ› szanse . Lachlen mówi , że teraz nadszedÅ‚ mój czas , Paris , że to moja książka ja ustalam przebieg zdarzeÅ„ , a co ja myÅ›lÄ™ ? Å»e to wszystko bezsensu . Mózg i serce , te role mi siÄ™ mylÄ… . MówiÄ™ jedno a robiÄ™ drugie ..Zastanawiam siÄ™ nocami i dniami jakie rozwiÄ…zanie przyjąć . Najlepiej wymazać go jak ołówek z kartki , jak odebrać Å›wiatu barwy , ale nie da siÄ™ ;c . MÄ™czy mnie on o każdej porze wschodu i zachodu sÅ‚oÅ„ca . GubiÄ™ siÄ™ , plÄ…tam , zawracam , rozpoczynam i  nadal nic nie jest dobre .Zaczęło siÄ™ to rok temu , kiedy wiedzieliÅ›my ze coÅ› nas Å‚Ä…czy jednak żadne z Nas nie potrafiÅ‚o podjąć odpowiedniego kroku . Aż w koÅ„cu siÄ™ wszystko zawaliÅ‚o , pokłóciliÅ›my siÄ™ i nie odzywaliÅ›my 2 miesiÄ…ce . PogodziÅ‚am siÄ™ z tym , ale serce pÄ™kaÅ‚o , widziaÅ‚o za dużo , szczególnie gdy Oni ( Belick i Jego ByÅ‚a dziewczyna ) flirtowali ze sobÄ… , ja musiaÅ‚am stać i patrzeć na to wszystko . Kiedy siÄ™ już poÅ‚Ä…czyli Belick miaÅ‚ odwagÄ™ napisać do mnie po tej durnej kłótni i przeprosić . Jednakże wiedziaÅ‚ , że nie bÄ™dzie Å‚atwo . PostawiÅ‚am warunek , musi siÄ™ starać by wszystko naprawić . StaraÅ‚ siÄ™ i myÅ›lÄ™ , że nadal to robi . Tylko przez to ich zwiÄ…zek siÄ™ co chwile upadaÅ‚ , sadziÅ‚a , że dużo czasu mi poÅ›wiÄ™ca , tyle sms , spotkania , gadki . A ja kompletnie sÄ…dziÅ‚am , że to nie ma znaczenia ... Jednak rozmyÅ›laÅ‚am nad tym i ona chyba miaÅ‚a racje , też bym byÅ‚a zazdrosna o swojego chÅ‚opaka gdyby tak robiÅ‚ . Ale wiecie co to nie jest najwiÄ™kszy problem . Bo on mi teraz nie odpisuje , nasz gadka byÅ‚a taka bez sensu . On mówiÅ‚ , że nie ma humoru i nie chce pisać, ale żebym siÄ™ nie martwiÅ‚a bo to nie przeze mnie . PoprosiÅ‚am go , że jak bÄ™dzie miaÅ‚ humor to żeby napisaÅ‚ .DziÅ›  NapisaÅ‚am do niego : Hej , mogÄ™ pisać ? . Nic mi nie odpisaÅ‚ i nie wiem co sÄ…dzić . Niedawno też nie raczyÅ‚ odpisać , dopiero potem dowiedziaÅ‚am siÄ™ , że jego Dziewczyna mu powiedziaÅ‚a , że skoro mu na mnie nie zależy niech ze mnÄ… nie pisze itd. Ale on chyba nie wytrzymaÅ‚ i po 2 dniach napisaÅ‚. Ja od razu wiedziaÅ‚am , że to jej sprawka . Tak siÄ™ wszystko ciÄ…gnie z Nim . Zastanawiam siÄ™ czy to wszystko miaÅ‚o sens .? Gdybym siÄ™ nie wtrÄ…ciÅ‚a to by im siÄ™ wszystko uÅ‚ożyÅ‚o,
a ja bym miała spokojne sumienie i nie musiałabym cierpieć tak mocno.


I paint my face with tear drops. - MalujÄ™ swojÄ… twarz kroplami Å‚ez




5 komentarzy:

  1. No ciekawa historia nie przejmuj się jeżeli on nie może to ty zrób jakiś krok ... ale wydaje mi się że mu na tobie zależy :)
    U mnie rozdanie ZAPRASZAM .!
    może zaobserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje : )
      okej obserwujemy ; )
      zapraszamy częściej :*

      Usuń
  2. fajny blog. ;)

    obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś zrobić "pierwszy krok". Może z nim szczerze porozmawiasz? Zapraszam do mnie http://pushyourselftochange.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za dodany komentarz ! ; **
Na pewno się odwdzięczymy . ;)