sobota, 14 stycznia 2012

Piątek 13-stego - wczoraj

Ech no cóż , pechowy dzień niby , ale jednak nic takiego się nie wydarzyło , jedynie co to pomieszały mi się myśli co do chłopaka ...

Gadałam tak z Lachlen i coś sobie uświadomiłam , że kłamstwa niczego nie dają . Są ucieczką od prawdy , której się boimy . Mówimy ją częściej niż cenne słowa , które czasem rozjaśniłyby nam życie . Ciężko patrzeć na osobę którą się kocha , a ona ma szczęście w innych dłoniach .A ja nie wiem co robić ? .. Udaję obojętną , ale tak na prawdę zanurzam się w nadziei . Rozum mówi '' Po co ranisz siebie , olej '' Ale serce '' NO co ty robisz , walcz . '' W tym momęcie rozum staje się niczym kropla w deszczu , nie znaczy nic. Dzień jak co dzień , nabyty uśmiechem przez przyjaciół , głowa pęka od nauki , a śnieg sypie i sypie ... Im bardziej wypełniam swój czas tym mniej myślę o NIM ...




Ps. krótki post na zaległości ;; *

5 komentarzy:

  1. kłamstwa niestety ale w 21 są codziennością wielu ludzi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się... szkoda, że prawie wszystko się teraz opiera na kłamstwie :(

      zapraszam do mnie http://we-are-freedom-fighters.blogspot.com/

      Usuń
  2. ` wielu ludzi mówi , że woli prawdę od kłamstwa.. ale jak ktoś powie mu prawdę, to się obraża...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.! A poza niektórym powiedzenie/ wysłuchanie prawdy nie sprzyja . ; /

      Usuń
  3. zgadzam się z kociarą i majta -.- to jest strasznie denerwujące :( Zapraszam do mnie na nową recenzję, tym razem bardzo nietypowego filmu "Tost. Historia chłopięcego głodu"

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za dodany komentarz ! ; **
Na pewno się odwdzięczymy . ;)