poniedziałek, 9 stycznia 2012

`desire love

Ile razy ktoś z was chciał tylko się przytulić do drugiej osoby, poczuć jak oddycha, usłyszeć jak mówi i doznać jej dotyk. Aktualnie przechodzę takie chwile. Mimo, że z jednej strony jestem szczęśliwa, to z drugiej chcę poczuć Johna. Od kilku dni moje myśli skupiają się tylko na nim.. w kółko tylko On, a jak by tego było mało to wszystkie sny dotyczą jego. Jednak najbardziej boli mnie, że oszukuję Petera. Z dnia na dzień moje uczucie zamiast wzrastać maleje. Chciałam już nawet zakończyć to co jest między nami, ale nie potrafię. Boje się, że mogę go krzywdzić. Mimo, iż mówił, że nic nie zniszczy naszej przyjaźni.
  Jednak wiem, że gdy poczuję jego dotyk lub chociaż jedno słowo będę chciała więcej, więcej i nie skończy się to tylko na jednym razie. Na jego widok łzy lecą, a serce przyśpiesza. Niby rozum mówi zostaw, zapomnij, ale jednak serce krzyczy Kochaj.!


desire love
                 Pragnienie miłości


Lacheln.!

3 komentarze:

  1. To ostatnie zdanie jest bardzo wzruszające ;( Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Drive" z Ryanem Goslingiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post tak fanie napisany ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ` dokładnie tak ! mam całkiem identyczna sytuację.. ;C zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za dodany komentarz ! ; **
Na pewno się odwdzięczymy . ;)