środa, 28 grudnia 2011

From all routes ...

Folgen.
Czy każdy z Was kiedyś upadł ? Czy każdy z Was się poddał ? ...
Brak całkowitej odpowiedzi . Każdy z Nas kiedyś upadł , ale nigdy się nie poddał do końca .
Skąd tak sądzę ? ... Zapewne wielu z Was mówiło '' Nie daję rady . '' , '' Nie mam siły ''... Ale nie stanęliście  na środku ulicy i nie czekaliście, aż ktoś łaskawie ukróci Wam życie , chcieliście by się ułożyło , więc jednak ta nadzieja była w Waszej duszy . Próbowaliście zmienić nastawienie do całej sytuacji , zapomnieć , pogrzebać ją .. Czyli walczyłeś dalej , a jak ktoś mi kiedyś powiedział '' Nie siła czyni człowieka silnego , walkę możesz przegrać , a wojnę zabić '' . Za pewne zastanawiacie się do czego zmierzam ... Zmierzam do tego, że nie liczy się to co pokazujesz przy znajomych , by dobrze wyglądać , lecz to co nosi twoje serce . Wiem łatwo powiedzieć , trudniej zrobić , te obawy , że nie zostaniemy zaakceptowani przez społeczeństwo . Tyle , że akceptuje się osoby takimi jakimi są , nie potem jesteśmy rożni , żeby się zmieniać dla innych . Lachlen ... Też setki razy powtarzała, że nie ma siły, ale powtarzałam jej, że to nie jest rozwiązanie . A po chwili sama w siebie zwątpiłam i napisałam jej to samo wtedy ona ... Podtrzymała mnie na duchu słowami '' Nie poddawaj się , sama przed chwilką mi to powiedziałaś '' . Wtedy poczułam, że poddaje się tchórz. Nie zależnie od sytuacji jaką mamy należy ją rozwiązać, a nie siedzieć i zamartwiać się. Każdy z nas zapewne wiele razy pokonał swój lęk , strach ... Ja również, wystarczy w siebie wierzyć. Swoje emocje nie pokazuj na znajomych... Nie warto . Pokaż w inny sposób, tak Ja czy Lachlen pokazujemy uczucia w fotografii, piszemy o nich na blogu .
Pamiętaj  '' Nie ten co ma szable w ręku wygrywa , lecz ten co mam miłość do szabli '' ...

From all routes ... - Pokonując wszystkie szlaki ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za dodany komentarz ! ; **
Na pewno się odwdzięczymy . ;)