wtorek, 27 grudnia 2011

Lechlen od początku.

Wraz z przyjaciółką postanowiłyśmy założyć bloga i opisywać wiele różnych rzeczy.
Emocje jakie nam towarzyszą, nasze zainteresowania, jak i inne rzeczy. Można to 
nazwać e-pamiętnikiem przyjaciółek. Przez cały czas będziemy pisać bezimiennie, ale
prawdziwie bez kłamstw i zmyśleń. Czemu anonimowo ? Nie wiem, ale sądzimy, że
tak będzie lepiej nie tylko dla nas, ale i dla osób o których będziemy piać.!

Trochę o nas.
Oby dwie jesteśmy uczennicami jednego gimnazjum, a znamy się od dziecka ! Mamy wiele wspólnych zainteresowań, lecz każda z nas jest inna. Z tego powodu na początku opisze się ja ,,Lacheln,, Co mogę o sobie powiedzieć ? Jestem jasną szatynką z zielonymi oczami i lekkimi piegami. Od ponad roku interesuje się fotografią. Uwielbiam również muzykę, a ulubiony gatunek to ROCK. Jednak nie ograniczam się tylko do jednego gatunku, ale wielu m.in metal, pop itp.To by było na tyle co do mnie.
Teraz czas na ,,Folgen,, No to co by tu napisać ... Jestem blondynką o zielonych oczach . Lubię sport,
fotografię i aktorstwo .  Moim przeważającym typem Muzyki jest POP , ale lubię posłuchać również innych gatunków . To co dla mnie najważniejsze to szczerość , bo od tego wszystko się zaczyna - ufność , przyjaźń, a nawet i miłość . Ze swojego doświadczenia , a także Lacheln wiemy co to za uczucie , czasem piękne i wymarzone , a przeważnie nieodwzajemnione . Każdy z nas ma własną osobowość więc nigdy nie próbujcie jej nikomu zmieniać . To tyle z mojej strony , mam nadzieje , że wystarczy .


1 komentarz:

Dziękujemy za dodany komentarz ! ; **
Na pewno się odwdzięczymy . ;)